The Pearls are back!

Idag kom familjen hem från sin semester i Frankrike. Hela dagen har jag spatserat omkring och försökte toucha upp huset för att det ska vara i sitt bästa skick vid ankomsten. Efter att ha stressat i mig min pasta-lunch (av rädsla för att de ska komma hem mitt i den) somnade jag på min säng. En halvtimme senare ryckte någon i dörren och helt plötsligt var all rädsla och oro borta och jag var bara genuint exalterad!! Jag sprang (till min egna förvåning) ner och kastade upp dörren, varpå en Teo hoppade rakt upp i min famn och sa "I am so happy to see you!!!", jag kan lova er att han inte var ensam om det.


Efter att ha kramat alla och catchat upp lite begav sig teo och jag till hans rum (övriga familjemedlemmar fick sammanlagt 7 minuter uppmärksamhet) och lekte med lego. Sedan spelade vi datorspel. Till slut hade fem timmar runnit bort och då nattade jag honom, med STORT nöje. Jag är så himla glad att de är hemma!!! Åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback