Tisdag

Idag luffade vi iväg med tåg för att besöka Estorick Collection of Modern Art, men hamnade på tågstationen för Freud's museum istället. FINE! Tänkte vi och gicksprang mot upplevelsen. Det blev dock ingen, det var stängt. FINE! Sa vi då och åkte till rätt tågstation, när även Estorick var stängt sa vi inte FINE utan FUCK och skrattgrät en runda. Vi hamnade i en underbar möbelaffär vars inspirerande inflytande gav oss nya krafter.



GE MIG DENNA SÄNG!!

Vi drack kaffe på starbucks och tåg sedan tåget till Camden Town. Johanna provade en klänning på marknaden och ägaren blev skitsur när hon inte ville ha den, skrek "never come back!" varpå johanna sa "I WON'T!!" :D Vi strosade upp och ner längs gatorna och jag hittade en skitfin jacka, som vi behövde ta ut pengar till (Johanna skulle köpa en piercing). När vi båda glömde bort våra kortkoder sa vi FINE, när bankomaten åt upp Johannas kort sa vi VAFAN och när vi kom tillbaka till min jackaffär och den stängt sa vi FAN. Johanna fick dock sin piercing och vi åkte hem. I QP åt vi kyckling och när den efterblivne kassören gav mig bröst istället för lår sa jag FUCK FUCK FUCK skithögt så att han skämdes en stund. Agnes joinade oss och vi gick hem och mös allesammans.

Kommentarer
Postat av: Juhääääääna

asså vilken dag detta var! den hade verkligen en twist på sig, men på något mirakulöst sätt knöts ändå säcken ihop )öhhh?) hahaha

2009-08-07 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback