Julia 20 år del två

Haha, jag vet att filmen sög lite.. men jag var helt alena och då går det så. Som ni såg blev jag iallafall otroligt glad för allt jag fick! Tack!

Hämtade mamma på Heathrow och sen tjockade vi oss med fish and chips. Jag rev upp ett par paket mor transporterat från far och sig själv. Kvällen dedikerades åt ballet som var helt jävla underbar (!!) och champagne, räkcocktail, öl, KÖTT <3 och vin. Mycket stort nöje.

Tack allihopa för smsen, jag blev jättejätteglad! Mobilen har burrat hela dagen.

Nu har mamma redan lagt sig och det ska jag med, imorgon står minigolf, utställningar och sushi på agendan. Vad kan gå fel?

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Panda

Jag misstanker att mitt sms inte kom fram :( SHABAAAAM! JUDOCHOP!!!

2009-07-12 @ 12:11:19
Postat av: Anna

Haha, den sög INTE. Älskade den :D Btw, vi bestämde att du skulle betala tillbaka de 9 punden väl? Eller? Jaja, vi tar de nästa gång vi ses då, vilket kanske blir i helgen :)

Postat av: Johanna

ohhh jag längtar tills vi kan upptäcka allt som du inte upptäckt än, 16 dagar kvar!!!

2009-07-13 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback