YES!

Dagen började med att 2 utelåsta städerskor väckte mig klockan 8. Jag öppnade, snubblade på orden och befann mig 3 minuter senare i min säng igen. Mike och jag snoozade till tolv, då långpromenad + kaffeinköp nalkades. Just nu sitter jag och låtsas att korgen med stryk-mig-tvätt inte är så uppenbar som den tyvärr, faktiskt är. JAG SKAAA. Imorgon kommer Johanna och då ska det bannemig inte finnas några sysslor kvar! Tills mitt samvete hinner ifatt mig tänker jag titta på SpongeBob Squarepants och njuta av ledigheten. Yes!





 



Mike och hans stora passion ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du veeet ju att även om du hade ett berg av tvätt och strykbajs hade jag hjälp dig!!

2009-07-28 @ 18:27:56
Postat av: fy fan va kool bild

:)

2009-08-03 @ 16:06:53
Postat av: Paddan igen

Jag också!

2009-08-03 @ 22:24:43
Postat av: Paddan igen

Bildén är super!

Slarvsylteboll med bara en gnutta rufsigt liv kvar och Mike's fokusfokusFOKUS!!!!!

2009-08-03 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback