Allt ÄR så bra


Efter att ha fulat mig med syster i cam, pratat med Lisa i telefon och lunchat med Sofia så kändes livet bra igen! :D


Har haft ubermysig familjekväll ikväll, och charlotte gav mig i uppgift att städa ur alla skåp i köket, bara för att hon vet hur mycket jag älskar det. Jo, jag hör hur beige jag låter, men! det finns inte mycket som går upp emot att göra ordning i skåp. Alltså.

Min mamma ringde också idag, mitt i strykningen. Då upptäckte jag MiNa SjUkA sKiLlZ = jag kan stryka med en hand. Next mission: bara en fot.


Imorgon ska jag till IKEA med min bäver och sofia. PEPP!


YOU KNOW YOU LOVE ME, XOXO

FARMVILLE GIRL

 


Kommentarer
Postat av: Paula

jag glömmer inte att skriva puss.

Postat av: Johääääna

YOU KNOW YOU LOVE ME, XOXO



FARMVILLE GIRL



Världsbästa avslutet ever!

2009-09-20 @ 21:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback