Påsk för hela slanten!

I fredags anlände jag till GBGs lilla flygplats och Majjas armar. Underbart! Ut till Kinna bar det av och efter att ha uppdaterat varandra om nuvarande livssituationer åkte vi till Kinna Teater och såg filmen Farsan. Den var helt ok, rolig på sina ställen men även lös här och där. Igår åkte vi in till Borås och spenderade pengar på smink och kläder, nödvändigheter med andra ord. Under kvällen var det lyckat 30årskalas. Jag är så otroligt hes just nu och min bordsdam tipsade om whiskey, så jag whiskeyade. Jag uppnådde dock inte utlovade resultat!

Idag fick jag se Malins och Majjas rep av RED, som de sätter upp 24/25 april! Den bör ni se allesammans!! Mycket intressant pjäs. Kvällen har vi spenderat i familjen Frisks kök, kanongod påskmiddag! Jag älskar svensk mat, så underskattat det är!


Ikväll är min sista i Kinna, 8:15 imorgonbitti sitter jag på bussen till Lund! Det ska bli så härligt att träffa allihop igen, framför allt min familj!


Fan vad dålig jag blivit på att blogga! Uppehåll är ingen fördel. Men jag hittar tillbaka om det är så det ska vara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

please please please, fortsätt blogga och försök blogga oftare!

2010-04-09 @ 09:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback