Måndag

Blev en mysig fika med Micke, med inhopp av en Jakob och Jon. Jag och Micke har precis samma humor, har alltid haft, och det gör att vi har så lätt för att skratta tillsammans. Jag vet att när vi var ihop var humor en stor del av relationen, och jag är så glad att vi fortfarande är vänner för ja, vi har kul! Haha. Siri mötte upp mig vid Lundagård och så bussade vi hem. Sedan fick jag systercoachning no.1! Jag brukar alltid psykologa åt henne, men ikväll var det hon som fixade och hjälpte mig. Tack ♥.

Nu blir det ta mig fan läggdags, och det SNABBT. Om 6,5h vet jag en viss Johanna Adner som knackar på för blåbärspannkakor och BIG TIME uppdatering. Det är nog ett år sedan vi sågs sist!!

Gud! Jag har aldrig njutit så mycket av mina vänners umgänge som sedan jag flyttade tillbaka till Lund från London. Jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback