Attracksuit

Hey hey hey! Så, här är jag, nyduschad och FRESH, i största beredskap att sätta på mig något vackert på min rena kropp. Jag känner verkligen att jag återhämtat mig bra från operationen de senaste dagarna, därmed tänkte jag idag ta nästa steg i processen: ha på mig jeans. Jag valde ett pösigt par (vill inte utmana ödet för mycket) och ett bälte och tänka sig, det funkade prima!! Så länge jag inte rörde mig eller satt ner vill säga... så nu är jag tillbaka i mina attraktiva mjukisbyxor från sjukhuset. Min attracksuit :D



I'm bringing sexy pants, yeah!



Hey hey hey! So here I am, newly showered and FRESH, ready to put something nice on my clean body. I really feel that I've recovered from the operation really well during the last days, and today I thought I'd take things to the next level: wearing jeans. I picked a baggy pair (don't want to challenge fate too much) and a belt and what do you know? It worked out fine! Unless I walked or sat down that is.. so now I'm back in the attractive tracksuit trousers the hospital provided me with. My attracksuit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback