Städa bör man annars förstörs man (va)



Ett typiskt julia-drag jag har är att rensa ut omkring mig när jag inte vill rensa ut mig själv. Igår hade jag mycket att tänka på och fick, tack vare det, så jäkla mycket gjort! Har rensat ut min garderob och börjat packa väskan med saker jag ska lämna i Sverige i november. Bland annat åker sisådär fem partyklänningar (är de helt oanvända?), mina sista två par högklackade (jag har liksom gett upp hoppet om att jag kommer ta på mig dem igen.. någonsin!) och flip flopsen (fast jag har inte bestämt mig om dem än, de är ändå praktiska om man ska ta Mike på en runda i december..).

Mina höstjackor har åkt fram, från att ha legat inknycklade (bokstavligt talat) längst bak i garderoben. Mahh! Kylan är här och jag är så nöjd med det!


Kommentarer
Postat av: Johääääna

ohhh guuud vad snygg design du gjort! asså bulle är är riktigt riktigt RIKTIGT bra på sånt där I SAY NAAAAJZ! men det låter härligt att få ordning på att runt om, kan behövas här med kan jag lova. men glöm inte bort dig själv <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback