Torsdag

Igår anlände jag till ett dimmigt london. Inatt låg jag i min älskades armar. Imorse väcktes jag av en Julia-galen sjuåring. Detta är sista helgen jag bor hos familjen Pearl. Jag såg fram emot ett par sista dagar, ett propert farväl. Men, haha, när jag anlände möttes jag av att mina duschsaker tagits in på mitt rum och min spegel blivit nedplockad och lagd bland min resterande packning...

Jag känner att jag är färdig med att bo här. Efter att ha spenderat natten i min blivande lägenhetskrubba har suget efter självständighet verkligen kommit igång! Steg ett: På söndag åker Simon och jag till IKEA för att köpa inredningsprylar. Jag älskar IKEA, Simon? Not so much. Men med tanke på att jag är den första som fått dit honom på de senaste åren lär han ha iaf några förväntningar.


Idag ska jag hämta ut mitt certifikat från engelskakursen, dricka en slö latte på QPs lilla Starbucks och försöka få rätt på alla utgifter. I eftermiddag börjar jag mitt nya jobb! Spännande!


Kommentarer
Postat av: Johääääna

jag måste bara säga att detta stycket är så fint!



Igår anlände jag till ett dimmigt london. Inatt låg jag i min älskades armar. Imorse väcktes jag av en Julia-galen sjuåring.



DU är så fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback