Handleden som led

impro- rim:
Jag har en handled
en dag bröts den, det sved
"aj, aj, aj" sa jag
gick med gips var dag
tills den blev hel och fin
nu är den sönder på nytt!


Vet inte om jag nämnt här att min fd brutna handled börjat krångla? Well, det har den. Enda sedan den bröts (februari 2008) så har den blivit lite svag när jag överansträngt den men det har alltid gått över över natten. Inte nu. Nu blir det värre trots att jag inte använder den, jag börjar få panik! Går jag till sjukan vet jag vad som kommer hända, de kommer sätta mig i 7timmars-kön till röntgning med resultatet (+ 4h senare) "nej, det är inget fel så du får bara vila den". ÖÖÖH. Då tänker jag att det kanske är lika bra att ramla på den med flit eller låta Mike bita i den skithårt så att den faktiskt bryts på riktigt och kan läka normalt istället. Om en vecka är familjen hemma och jag vill bannemig kunna bära Teo! Pffft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback