Sjuk

  


Blööö! Jag är sjuk och klagsugen. Min näsa är täppt OCH rinner (när hände det senast någonsin!?). Hela min kropp är som en jäst deg, skelett och muskellös. Jag har en ostrivare i halsen, varje gång jag hostar (!) så river den av ett par köttremsor. Det positiva är väl att man snart kan göra en pesimistisk köttpaj av alltsammans!

Jag har dock hittat ett te som nätt och jämt stimulerar mina smaklökar. Utöver det är mitt kaloriintag inte så stort, jag blir anfådd av att konsumera. När orken kommer (när?) ska jag ut och leta citroner som en annan stenåldersman, sedan ska jag fylla truten med c-vitamin.

Imorgon åker mina tjejer, Emma och Lisa. Det är skit. Hur som helst ska vi ha en sista date idag med tacopaj och allt som hör därtill :) Om de vågar komma, vill säga...


NU, spongeboB!

Kommentarer
Postat av: P and the saucepans

I love this doggyblogsmogclog, with ogg & gogg!

And that's all I have to say about that!

Except what's spongeboB?

2009-08-08 @ 09:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback