Sweden

Sådär! Nu har jag gjort mitt i Sverige (fast det är inte sant för i aug åker jag till majja<3). Jag älskar min familj, mina vänner och djuren. Resten? Det kan jag leva utan! Haha! Vet att jag låter skeptisk och pessimistisk, men personligen är det som jag sa till Filip "Har man väl åkt därifrån vill man inte tillbaka".

Det var ett fint bröllop, svingod mat och trevliga människor till bords. Hjalmar och jag bjöd på spex och folk höll tal - däribland Siri med ett proffsigt rim. Jag hade trevliga familjefrukostar och mycket gott snack, trots allt detta kunde jag knappt hålla mig tills jag skulle få komma hem igen. En urlycklig Mike mötte mig i dörren igårkväll och satt sedan som ett plåster på mig natten igenom :)

Nu ska jag försöka kombinera detta frukostkaffe med något ätbart, sedan blir det herr Doktor, tycks ha fått problem med ögat och vill vill vill inte att det ska vara en inflammation. Tåls att se. (SE, höhö) Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅÅÅH, den låten med :D Också välspelad i min Ipod!!

Postat av: Juhääääääna

så det säger du! vaddå ska du aldrig komma tillbaka?!! vad ska du göra efter din au pair-tid? jag kommer bokstavligen dö om om om om jag inte själv flyttar dit!! okej, jag tycker vi letar boende till mig när jag kommer ;) något snyggt villakvarter kanske finns? meeen det är härligt att du trivs (L) snart är det du och jag!

2009-07-27 @ 13:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback