hoppla livet hoppla!

Antingen så lurar man eller så luras man. Två lockande alternativ. Jag är så trött på fällorna!



Livet går.. bra. Mitt jag är både främmande och oh så bekant. Tryggt och skrämmande. Äsch. Det har varit en bra helg i alla fall. Majjs sista. På fredag åker hon faktiskt, all min förnekning till trots. Jag hade helst av allt haft kvar henne här ungefär mest alltid. Det gick inte.

HUR SOM.

I fredags drog vi oss till Camden för att klä mitt ansikte i metallskrot. På kvällen blev det utgång. Lördagen var jag döende och nu slutar jag skriva för jag tycker det är för tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Här kommer ett hjärta till dig!

2009-07-02 @ 10:20:36
Postat av: mawe

hej hejdå mawe juste puss

2009-07-06 @ 12:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback