Fredag

(jag testade en ny frisyr)





Jag har blivit bitter. Superbitz deluxuz.
Vi hoppas att det är pms.


Ikväll ska jag och Simon på bio, det blir antagligen Away We Go, för han har velat se den hur länge som helst. Vi vet ingenting om den, bestämde att det var förbjudet att se trailern! Det ska bli ett nöje att överraskas! :)

Jag vet inte hur jag ska fira jul. Biljetterna är asdyra nu och flera av mina vänner stannar i london över julen.. hmm. Svårt beslut, fast ändå inte? Det skulle vara uppfriskande att testa ett nytt sätt att fira på. Men så är ju också ett annat nytt sätt med Karins familj.. Någon som har något förslag?

Jag är hungrig nu. Vi åt tea redan fem idag, illa illa. Ska inte möta S förrän nio så det blir till att rota i skafferiet snart. Hoppas ni får en mysig kväll, det tänker jag ha! :)


Kommentarer
Postat av: Majja

Jul är enda gången på året då jag tycker att man verkligen borde vara hemma med familjen. Bli uppassad på, leta paket under granen och äta massa julmat. Jag hade åkt hem! Garanterat. Hoppas bitterheten går över snart, du är fin i håret :) Ha en underbar biostund med mister. PUSS!

2009-10-18 @ 22:44:09
Postat av: Mamsen

Assnyggt hår & lite likt Tippan som ung konstnärligt epos med patos.



Ang. resa hem - kan du inte hitta en udda avgång långt före eller miss-i-nassen!!! Den som söker finner...



Älskar dig!

Mammakramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback