Så går det när man förlitar sig på dagens teknologi

Det visade sig att hela förra veckans svåra situationer berodde på att ett sms jag skickat aldrig kommit fram (där jag förklarade att jag skulle vara sen till mitt em-jobb-pass och undrade om det var ok). Jag visste redan innan att mina sms inte kommer fram ibland, men denna gången fick jag till och med leveransrapport utan att det funkat!! Sjukt att man har så stort förtroende till sina tekniska prylar, jag tog inte upp "problemet" på 4 dagar för att jag varit säker på att smset skickats och fåtts. Man förstår nyttan av att kommunicera face to face!!

Min familj är väldigt generös och de lånar ut Libertys förra mobil till mig. Skoja att jag bytt upp mig från min simpla Nokia? Jag älskar Sony E, de är mina favoriter.



Denna har jag nu (lån), Libs gamla.
Gammal och gammal? FRÄÄÄSCH! :D


Kommentarer
Postat av: Paula

svikarn......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback