UPDATE

MyEm0.Com


♥ Jag har tagit ut min töjning för att låta hålet växa igen. Det ser ut som ett rövhål atm.
♥ Jag har bestämt mig för att stanna kvar i England efter jul. So far, so good. 
♥ Mina individuella band till familjemedlemmarna har förstärkts, och fortsätter stärkas avsevärt, one by one.
♥ Jag har bokat flygbiljetter för att vara med på pappas 60-års kalas, och är i Sverige 13-15 november.
♥ Jag har köpt en ny bok, Even After all this Time, som jag har svårt att lägga ifrån mig.
♥ Mike har lärt sig öppna dörren till mitt rum, 06.45 dyker han upp och sen snoosar vi ihop :)
♥ Hösten är här and I'm all over it (jag vet att jag tjatar, men jag får inte nog av den)
♥ Jag har hittat någon, som hittat mig, som tagit patent på mina tankar.
♥ Jag har varit och hälsat på Wendy, Andrew och little G en helg. Ovärderligt!
♥ Jag har färgat håret blondt för sista gången, för tillfället är min frisyr en INTE helt ok hockeyfrilla.
♥ Jag sover alldeles för sällan, alldeles för ofta.
♥ Jag tänker mycket på er där hemma, hur har ni det?

Kommentarer
Postat av: siri

sååå, fint....blir rörd av sången och att läsa dina små updates:) så gulligt med lille mikesnoozandet<3

älskar dig jättefina bulle:)

2009-10-19 @ 15:21:36
Postat av: Birre

PUSS. PUSS. PUSS. PUSS. PUSS. PUSS. PUSS. PUSS.

jo, saknar dig partiellt, men älskar dig gränslöst -

som bara en mamma kan

2009-10-20 @ 12:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback