Sikta mot stjärnorna

Jag är en del vidskeplig av mig och har alltid tyckt att det är roligt att läsa horoskop. Nu har jag dock börjat läsa det varje dag för att jag lagt till det på min Google-startsida. Jag vet att det är många som tänker att man formar sin dag efter vad som står där, därför bestämde jag mig för att alltid läsa det vid dagens slut. Tro fan att det har stämt, VARJE dag! Och om jag läst det före har det ofta stått typ "håll i pengarna" och sen har det hjälpt mig. Vet inte om jag uppskattar eller stör mig på att det är så verklighetstroget, men ja, med tiden kommer det väl en dag då det står "du älskar livet just nu" medan allt känns bajs. Til then... happy horoscope! (fan vad fult haha)


Kommentarer
Postat av: P and the saucepans

väldans bra tänkt.Tack!

2009-09-15 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback