UPDATE

Jag tänkte uppdatera er eftersom jag så sällan skriver. Egentligen vet jag inte redigt vad meningen är, har ju kontakt med er på annat håll.. IAF. Nu är hösten här, och jag jublar! Älskar att kylan kommer, gillar lager-på-lager i klädväg och hur naturen förändras.




Ser du ekorren? :D


Jag har träffat galet mycket nya människor under kort tid, både helt nya från sverige, och bekanta Lundabor. Emmy har kommit hit och det är inget annat än gött! Även en hög sköna lundakillar har joinat!




Emmy!



CP <3




Jag ska försöka uppdatera mer. Åtminstone i bildväg. Jag tycker väldigt bra om livet just nu iallafall (peppar peppar, ta i trä). Ett späckat schema och umgänge så är jag nöjd! Inte många klagomål från min sida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback