Indonesien 2-16 juli!

På fredag åker jag till Indonesien. De första 7 dagarna är det miljökonferens, därefter åker mamma och jag vidare till Bali i ett par dagar :) Är supertänd! Ett nytt land! Nya människor! Förut när jag deltagit i konferenser som denna har jag varit elev, i år åker jag som alumni ("mentor"). Så det blir en helt ny grej och nya utmaningar!

Vi kommer åka till ön Java och bo i södra delen av staden Surabaya. Konferensen kommer bestå av utflykter, projektpresentationer (alla elever har gjort miljöbaserade projekt av olika slag), cultural evening (representanter från alla länder gör något som är speciellt för deras land, vi ska tex gå luciatåg!) och sammanhållningslekar. Jag peppar!

Den svenska delegationen bestod ursprungligen av mig, min mamma och tre elever. Två hoppade av och nu består vårt lilla crew av mig, mamma och eleven Agnes. Go us!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback