Torsdag

Idag kom vi upp runt tio, sedan var det packning och städning och klockan ett följde jag min kära Johanna till tåget. Mitt nya oyster card krånglade och hux flux hade maskinerna dragit ÅTTA pund (ca 100kr). Jag gick och frågade i biljettluckan och mannen var inte bara snygg, han var SNÄLL också. I smyg satte han in 7 nya pund och blinkade med ögat. Jag gick lättad hem.


Min lilla förkylning har snabbt utvecklats till något trist. Jag har tjocka luftvägar, värk, täppt näsa och en extrem fysisk svaghet. Hoppas på förbättring, annars blir det sjukan imorgon. Lyckades ta en liten runda med Mike, sedan kom Jon hem från Frankrike. Jag berättade om tekannan jag tagit sönder (jo, jag tog sönder den en dag, vi drack te och jag råkade slå i en liten skål i den och då gick jäkeln itu) vilket han sa var helt lugnt, den var billig ändå. SKÖNT.

Tack johanna för dessa dagar, nu är det bara till att sakna dig tills vi ses nästa gång!

Nu ska jag upp och lägga mig att sova i rena lakan, hur lockande låter inte det? :)

Kommentarer
Postat av: Juhääääääna

ohh fy vad skönt att den bar billig!! vad glad och lättad jag blir för din skull. hoppas de rena lakanen kan bota dig, så ses vi i jul!

2009-08-07 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback