Längtan i förtid

Jag har förträngt att mitt kära QP-crew lämnar mig inom två månader. Jag VILL bara inte inse det. När vi pratat om det och jag påpekar hur ensamt det kommer bli så säger de att "du får fan heller skaffa nya vänner". SÅ JÄVLA UNDERBART :D Jag vet att det låter stört, men fattar ni hur älskad man känner sig? Majja är redan avundsjuk på vänner jag inte ens träffat än. Alla protesterar hejdvilt åt att jag ska umgås med folk i Queens Park, i hopp om att originalqpcrew består. Som om det kunde ersättas?


Hur som helst slog det mig plötsligt att de faktiskt kommer åka. Då blev jag jätteledsen! Jag vill ha kvar er här, fattar ni väl? Jag vill inte alls alls ALLS att ni försvinner. Vem ska jag nu rymma till? Vem ska jag träffa vid caféet? På hörnan? (utomstående bes ha översikt med det interna). Vem ska jag vandra med till till Sainsbury's far far away? ÄTA SUSHI MED EMMA?! Bög och bajs. Jag ska kidnappa er allihop. Det är bäst för er att ni hälsar på mig om jag inte ska skaffa nya kompisar (ja, detta är ett hot).


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Jag tycker om vänner.

Postat av: Majja

Böööööööl :(

2009-06-22 @ 11:10:54
Postat av: emmson

det kommer bli sååååååååå konstigt att lämna dig plutt. kommer sakna våra sushistunder



ja glömmer inte att skriva puss, puss

2009-06-22 @ 21:05:07
URL: http://e2ma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback