What's up?




Jag förstår inte varför du ska hålla på såhär. Ena veckan är allt tiptop och vi kommer hur bra överrens som helst, nästa undviker du mig och är otrevlig. Vad fan!? Du är vuxen och vet att du är den som bestämmer, det är inget maktspel och du har inget att bevisa för mig. Du har valt att ha mig här, valt vetskapen om att vi kan stöta på varandra större delen av dygnet. Därför är det inte rättvist att behandla mig som matrester.

Och jag tar det personligt. Du är trevlig mot alla andra. Ja, ni är samma kött och blod, men jag är lika oskyldig som de är. Vill du att jag ska må dåligt? Mår du bättre när du ser hur nedtrampad jag känner mig? Värmer det dig inombords när min blick flackar av osäkerhet?

Jag är så trött på det.
Jag är så väldigt trött på det nu!


Kommentarer
Postat av: Johääääna

heej bejbi! vad är det som händer? är det föräldrarna som beter sig som skit eller? om du vill prata av dig är det bara säga till! pusss

Postat av: Paula

är familjen dum?

2009-10-09 @ 15:07:54
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: emmson

gulle! hoppas du mår bra! vet att det inte hjälper men försök att inte ta det personligt, försök slå bort det dumma! (jag vet att det är svårt somsagt) snart ses vi! (ska boka i början av veckan :D)

LOVE YOU

2009-10-09 @ 19:51:52
URL: http://e2ma.blogg.se/
Postat av: Majdullab

Det är hon, inte du. Du är underbar. Det är inte långt kvar nu! Varken tills vi ses eller tills du inte behöver stå ut med hennes humörsvängningar mer. puss

2009-10-11 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback