Sunday!

B B B B B B B B B B B B B B haha jag skoja bara!

Fy satan vad jag ar trott idag!! Och igar! Och dagen innan dess! Min kropp ar inte van vid att jobba heltid pa starbucks, vilket den fatt vanja sig vid eftersom min nannyfamilj ar fast i australien (jag har bett om extra pass och fyllt schemat).
Men! Jag har superdupergoda nyheter!! Nasta helg kommer simon hit! Helgen efter det aker jag och Paula till Thorpe Park (las Liseberg fast battre), sedan kommer familjen tillbaka, sen jobbar jag hos dem i tva veckor och sedan flyttar jag till sverige! Jag ar sa himla pepp pa de kommande veckorna!!
Nu ska jag ga och handla mat sen ata den till tv och halvsomn. Om nagon timme ar simon hemma fran jobbet (i sverige) och da ska jag ringa honooooom. Nu vet ni allt om mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback