LÖÖÖÖRDAG SHA LA LA LA LA!

CP MAGE, SHAAA LA LA LA LA LA!


Japp! Min mage började göra ont igen i torsdags så jag försöker ta det lugnt. Därför blev det inget kaffe med Johanna idag, utan en hallon/banansmoothie, sjukt god var den! Johanna har ansökt om att jobba på Starbucks på Kastrup (där jag jobbar när jag inte är sjukskriven) och ska nog på intervju på tisdag, spääännande. Dock vet ingen om jag är tillbaka på jobbet innan hon slutar igen om 6 veckor, då ska hon nämligen ut i världen igen.


Efter vår fika åkte jag till Nova och köpte mer sprittvål som vi ska ha här hemma för att jag inte ska smitta ner folk och sprida mina snuskiga bakterier överallt :) ksdngasdngfsk! Yeah!

Nu väntar jag på Bötte, han har med sig filmer och (trumvirvel) Starcraft 2 !!!! ska bli överfett att testa! Ja. Jag är nörd. LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback