Nyårsafton i augusti

Jag är en såndär tönt som tror på nyår och att hela året blir som ens nyårsnatt. Vid förra årsskiftet fanns panik och ångest med i bilden, inklusive kysskatastrofer och dålig fest. FAILpräglat alltså. Jag vet inte vad det säger om detta året men jag kan räkna upp X dåliga saker som hänt. HUR SOM. Så ville jag så jävla gärna åka på kryssning om det skulle gå, dock kollade Anna och jag ju ungefär alldeles för jävla sent! Så denna gången ska jag fan börja söka nu, så OM det inte går vet man iaf att det inte berodde på att man var ute för sent. I år tänker jag ha ett bra nyår, som det BRUKAR vara!!




Hahaha jag bangar inte! Fast rätt bull om det bara är tråkiga människor. Inte för att ändlöst runtfläng mellan fester är att föredra men man vill ju ändå inte vara FAST på en fest (på en båt... på ett hav...) om det suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback