Sunny monday

Fast det regnar. Men i mig skiner solen (!?). Har sovit ut idag, trots mardrömmar och för varmt täcke. Min katt, Shumba, kan inte jama, men tro fan att han jamade som en galning utanför mitt sovrum imorse! LOVE CAN MAKE YOU DO ANYTHING! Haha!

Igår skrev jag en lista över vad jag ska göra idag. En sådan sak är att "översätta" alla svåra ord som Appe och mamma har smsat mig de senaste dagarna (ingår i övning för hsp), en annan att läsa tidningen och kolla posten (låg ribba, jag vet haha). Men nu sitter jag här igen och har bara tagit in tidningen samt utan att kunna hitta blocket med orden, grr.

I eftermiddag blir det fika med Micke, ikväll kanske umgänge med min syster. Om hon inte sviker mig för fest, bahh, jag vill bli bra i magen så utgång blir aktuellt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback