Moonlight Mile

Och så kom mamma och Appe hem och jag sprudlade av lycka. Shumba i all ära, det är VÄLDIGT skönt att ha folk i huset. Gillar den trygga känslan i att veta att mamma också är här, oavsett om vi är i samma rum eller ens på samma våning.. Ett par minuter efter hemkomsten kröp mor och dotter ner i soffan till den här rullen, Moonlight Mile. Bra film. "Lagom svår" som mamma beskrev sorglighetsgraden, vi hade inte velat ha något ledsnare. (Mamma ser vad jag skriver och vill att jag lägger till att hon tyckte den var "ärlig och uppbygglig"). Jag är GLAD att min mamma är hemma!


Kommentarer
Postat av: Anna

Om du ska se den igen så ska de va med mig. Varför jag måste se den? MIN POJKVÄN ÄR JU MED. Va han snygg? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback